gare2 cuti sekolah

Hye n assalamualaikum! Hari ini hari isinin. Bulan ini bulan november. Dan ini adalah kanak2 sekolah bercuti. Bile bercuti maksudnye, kanak2 akan gembira. Bile gembira? Kanak2 akan menjerit sesuka hati tanpe mempedulikan pesaan org laen include me. Wat haa? -_- . Pegi laa tgk keje sekolahh! Ouhh opkos mereka akn menjawab dgn riang yg mereka tiada kerja sekolah kann? >.<


First of all yg aku nak gtaw, dowg kan kalo maen sesame mereka kann, mcm2 yg dowg maen! Ade satu yg aku tak bkenan tuh, dowg men jerit2 ala hantu mengilaii!!! Wattt ? Berlawan sape megilai paling kuat? Heyy dik. Akak nih kalo siang2 dok sorg2 je syg ooiii. Jgn ler bg bulu roma akak naek. T___T. Tp kann tp, ttbe aku terkenang zaman i kecik2 laaa. Heeee. Cuti sekolah laa paling dinantikan, best nok! Maen sesuka hati, mak akn panggil balik time mkn je. Makni laa, aka my mak angkat. Mak aku kan keje. Heeee. Best weeehhhh. Pas mkn, sambung maen balik, tak kire pagi ptg siang mlm. heaven wehhh. 


Kalo laa zaman kanak2 riang aku bleh diulang smule, zaman yg penuh dgn ketawa tuhh, i will jump on it! Ouhhh doremon, muncul lahh skg, aku nak pinjam  mesin mase ko tuhh la bulattt. Rindu zaman kanak2 saye. Rindu sailormoon, rindu dragon ball, pokemon, digimon, rounders game, ouhhh ouhhh. Byk ahh kalo nak list!Ape kenangan kanak2 korg yg paling best aa? Share jum !Ok lahh, bye2. :)


Kegilaan kanak2 kecik include aku dulu. Tp, bile aku dah besaq baru dpt wehh T____T


Terimakaseh kerana sudi membaca, xoxo

Comments

shimazulkifli said…
buat khemah dalam hutan dgn semua kazen2 dan abg2 kita..best kot.huhu.sbb dulu duduk kg ..heaven habis.hee
Nurfatin Liyana said…
waaa. i igt ag, bile balik kg, i sorg je gurl, slamat i tak terpesong skang, ngn dorg laa i maen khemah2 bpk i buat! rinduuuuuuuuu

Popular Posts