R I N D U and credit to ex 4 n 5Dinamik smkbm 05/06

Siyes mlm nihh mood aku rindu jekk . Rindu. Rindu. Kat semua laa . Umm. Td tgk pic time skola. Opss , bkn aku mslhnye, tp area skola aku. So, otomatik laa teringat geng2 time skolah dulu. Humm. Siyes wehh rndu. Kat itunes aku nih plak ttbe lagu Nassier Wahab-memori cinta luka kedengaran. Sayu laa plak. Dah laa tgh rndu nihh. Seingat aku, lagu nih popular time aku f3 ke f4. Lebeh kurg cmtu laa. Kwn aku, ANIS SYAZWANI kemaen suke betol dye menyanyi lagu nihh kat kelas dulu. Dye pntg ade lagu baru, mst dye akn perdendangkan kat kelas tuhh. Walaupon suare dye tak sehebat Ct Nurhaliza milik Datuk K kini, tp dye gigih betol dlm menyanyi ape lagu pon. Termasuk laa lagu Nassier Wahab nih yg masih segak ke hari ini. Entry kali nih bkn nak citer pasal Nassier Wahab, tp nk citer yg sebenar2 nye aku mmg rndu kwn2 sekolah aku dulu. Kalau laa mase boleh di putar, nk gak laa ulang time skolah tuhh . Tp hepy time je lahh . Aku punye rndu sampai aku wat status kat fb lagi. Menandakan aku benar2 rindu baii !

Mase paling heaven aku rase time kat sekolah dulu mase time f4 n f5 laa. Dua tahun kot bersame yg laennye. 4 n 5 Dinamik. Kelas paling suke wat kecoh n bikin mslh kels nihh laa. Padahal aku rase ktorg smua baik2 belaka taw. Cume nakal tuh jgn ckp la. Ckgu pon takot. Lebih2 lagi ckgu bru. Tehehe. Time tuhh, ade si EJAT yg aku rase tak ubah perangai dye smpai skrg, DIEN RUBY yg sengal dye tak boleh dinafikan lagi, AREP yg aku gelar kudut, APIT yg hangat bercinta ngn Ieka. Ieka nihh budak baru. Biaselah, pantang ade bdk baru, mule lah nk mencube naseb. Dan jatuh ke tgn Apit jua. Yg laen2 tuhh ade ADE, dye nih pon bdk bru gak tp dye oke laa. Pasangan si Ade nih tak silap aku ILHAM. Jgn slh sgke, mereka bkn gay boy. Kamceng laa, ngn BOB FAIRUZ yg kini sudah memasuki alam rumah tgge taw. Kemaen. Ckp pasal alam rumah tgge, ADILA juga mengikuti jejak lgkah si Bob nehh. Masing2 tak sabar benar nk kawen awal. Mgkin jodoh mereka barangkali.

Geng gegurl dlm kelas, ohh rndu bangat sama WAN RUZNI ELLIZA yg kini berpasangan dgn Arep. Humm maseh kekal hgga kini taww. Arep nih kirenye memulihkan luke2 d hati wan laa, coz mase tuhh dye bru clash ngn ex bf dye. FARHANA yg aku gelar mon! Ouhh. Dye skg dahh keje. Tp bile tah nk blnje aku. Hehehe. Dye nie ketua kelas taww. Semua bkn maen tabik hormat lagi ngn dye. Lagi sorg, LINDA. Dye nih tak dpt SPM ngn ktorg pon. Dye pindah. Tp alhamdulillah, still contact ngn dye. Mase dye masuk skola time f4, mmg smue org nk usha dye. Tak kire usie taww. Dr f1 hingga ke tenaga pengajar juga ade yg cube mengusha si linda martopo nihh. Dye mmg cantek pon. Finally, dye bercinta dgn ODIE tp panas yg di sgke ke ptg tuhh, hujan jua di tgahari. Ngn si Anis syazwani tuh jugak laa. Dye dgn mukhlis. Aku yg rekemenkan mereka. Kini, masih bhgia menanti detik bhgie.

Another, ade JAGDEEP yg berketurunan singh. Bdk kelas suke betol myakat dye. Sampai 1 hari tuh, dye hilang saba dye kata perkataan "Bodoh laa". Dgn kuat shgga kami semua terkejut. Padahal dye nihh pendiam taw. Dye rpt ngn sape tahh sorg lagi tuh aku lupe name, SURESH kot, dak India. Kat blkg dye, si ZAIMI yg duduk. Mreka selalu juge berkelahi. Tambah2 ngn partner Zaimi tuh si ZAHIRUDIN yg kami gelar Gopal jekk. Boleh tahan tough juga bdn dye nih taww. Dekat hujung tgkap belah kanan, ade HIDAYAH yg kini belajar..(kot..), SHILA yg dgr citer dah nk btunang. Tp masih dlm proses rasenye. Ade jugak ANIM yg kini amek nursing taww. Aku cntct jugak dgn anim nihh. Sekali laa dgn Adila td. Grup tgh2 pling dpn ade FATIN ATHIRAH yg agak mlg kerna bru aje masuk sekolah tuh teros dituduh mencuri. Kesian benar. Senaseb laa ngn partner dye si adek Chu, MIRA. Dye nih mmg kecil orgnye. Blakang dorg ade SENTHY gadis India yg manes dan ANIS AQILAH juge kecik mcm mira td.

Last but not least, ade FIRDAUS yg menjawat jawatan abg library rasenye dgn SHEIKH SAFWAN yg org selalu ejek dye kambeng. Bkn aku taww. Hehe.. Ouh ya, ade ASWAD yg agak kasanova dgn HILARY yg pnah mnjadi wakil bace ikrar time sambut merdeka tahun 2005 kat Dataran Putrajaya. Bgge taw. Sekolah femes! Sorg ag kwn dorg si ZAIRUL yg skrg jd askar rasenye. Mcm Aswad. Mereka bertiga nih kwn kamceng. Duduk flat askar same2. Sorg lagi! PAK TAM. Ehmm, dye penah kapel taww ngn Shila. Hah. Ngn APEK HASSAN. Ouhh dye nih baek. Suke bg nasehat. Mane dye skrg ehh.

Rasenye aku masih igt semua kngn ngan dowg2 nehh. Bingit dlm kelas, buat kecoh, ckgu cari ktorg kat padang suh masuk kelas, smue aku igt lagi. N suke menyakat satu sama laen, waa rndu giler! SIYES RNDU ! Jom laa reunion wahai kwn2 4 n 5Dinamik ku . Ouhh . Miss u alls~

Comments

Popular Posts